tiistai 2. syyskuuta 2014

Tickle Monster

Heipä hei toverit! Yritin jo eilen postata mutta en saanut kuvia jostain syystä lisättyä joten se homma lässähti sitten siihen. Mutta mitä mulle kuuluu? Hyvää kuuluu sanon minä! Täällä on tosi lämmin (hehheh, terkkuja suomeen vaan) reilut 30 astetta nyt parina viime päivinä ja huikan kostea ilma tuo vielä oman lisänsä. Mutta ainakin oon saanu vähän väriä pintaan! ;) Syyskuu pitäisi olla vielä lämmin ja sitten rupeaa viilenemään, MUHAHA.

Ajattelin lisätä muutaman laadukkaan Iphone kuvan mun kuluneesta viikosta. Oon vähän huono ottamaan kuvia koska enhän halua näyttää turistilta, joten en jokaisesta asiasta räpsi kuvia enkä varsinkaan jaksa raahata järkäriä mukaan joka paikkaan. Enkä muutenkaan ole tehnyt mitään sen kummempaa täällä eli ei kauheasti ole mitään mistä kuvia ottaa. 

 Sunnuntaina olin tanskalaisen aupairin Stinen kanssa State Fairissa. Se oli tavallaan sellainen markkina/tivoli tapahtuma about 15minuutin ajomatkan päässä. Oli kiva tehdä jotain muuta jossain muualla! Oli kyllä ihan mega kuuma, ettei ihan ikuisuuksia jaksanut siellä olla. Kuvat on otettu "maailmanpyörästä"mutta tivoli alue näyttikin aika tylsältä yläilmoista, ehh... XD

 Mun terveelliset lounaskuvat,olkaa hyvät! Tuun olemaan niin pallon muotoinen kun olla ja voi vuoden lopuksi. Voisin vaikka elää Reese'seillä. Oon saanut käännytettyä jo muutaman suomitytökin Reese's riippuvaisiksi, heheeheeee. 

Noei. Kyllä mä syön ihan ruokaakin täällä. Hostdadin tekemä homemade mac&cheese on sikke hyvää! Oon joskus maistanut sitä valmistavaraa, ja ei ollut hyvää. Mutta nää tekee sitä aina itse on iiiiiihan eri maailmasta kuin valmis mac&cheese.

1. Joskus viimeviikolla oltiin katsomassa paikallisen Loyola University Marylandin tyttöjen fudispeliä. Siis ihan jalkapallojalkapallo peliä. Oon tähän mennessä nähnyt pelkästään normi jalkapalloa ja tässä perheessäkin Henry ja Mimi pelaa sitä. Tosin NFL kausi alkaakin vasta nyt (kaiiii?), joten enköhän footballia näe ihan tarpeeksi.
2. Nyt viikonloppuna vanhimmalla muksulla Jackilla oli baseball turnaus ja joukkue pääsikin finaaliin! Eilen menin siis mukaan ihan omasta tahdostani ja voipojat kun oli kuuma! Siellä kentän reunalla seistiin ja kannustettiin melkein 6tuntia, vaikka ei oltukkaan ihan koko aikaa siellä. Otsikko tulee siitä kun nuorimmainen RAKASTAA leikkiä Tickle Monsteria, eli siis kutitusleikkiä eli siis jahtaan Henryä ja hänen muita kamujaan ja yritän saada kiinni että voin kutittaa heitä. Valitettavasti Tickle Monster väsyi hyvin nopeasti ja joutui pitämään pitkiä taukoja.. :D

 Eilen oli myös Labor Day, toisinsanoen vapaapäivä vanhemmille, lapsille ja meikäläiselle. Mutta tänään taas normaali työ/koulupäivä ja tunnin päästä lähden hakemaan lapsia koulusta. Innolla ootan kotitehtävä episodia, nimittäin ekalla kouluviikolla kukaan ei saanut ollenkaan läksyjä. Lapset käyttäytyy kyllä hyvin, mutta viimeviikko oli aika nopeatempoinen ja muksut väsyneitä joten riehumista riitti. Vanhemmatkin myönsivät, että viime viikko oli ihan crazy. Nyt tahti vähän rauhottuu. 

Mutta nyt menen vielä hetkeksi nauttimaan auringosta ennen muksujen pick upia! :)

5 kommenttia:

  1. Hei ihana blogi sulla! Löysin vasta äsken tän mutta pääsen vielä mukaan kun sun vuosi on vasta alussa :) Mietin kans ite aupairiks lähtemistä mutta vähä mietityttää että kun siellä jää tavallaan sen opiskelijaelämän ulkopuolelle nii saako paikallisia kavereita helposti? Ja onko ollu muuten pahaa koti-ikävää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti!! :) Hankala sanoa vielä näin alussa vuotta, mutta useesti suurin osa kavereista on au paireja. Toki kaikki riippuu ihan omasta asenteesta, ja esim. myös paikasta missä asuu. Mulla on pari collegea ja universityä tässä lähellä, joten oman ikäisiä tyyppejä näkyy aika paljon. Jenkeihin kun tulee au pairiksi täytyy myös suorittaa credittejä eli opiskella muutama kurssi. Mä otan ainakin yhen kurssin tosta lähellä olevasta koulusta, joten saa nähdä tutustuuko siellä sitten paikallisiin! :) Ja toistaseksi ei ole ollut vielä koti-ikävää! Rohkaisen lähtemään au pairiksi, jos vähänkään tuntuu omalta jutulta!! ;)

      Poista
  2. Voiks sun hostdad tehä mulle tota mac&cheesee ens viikonloppuna jos tuun sinne? XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDDD lupaan varmistaa, että tekee sitä ens viikonloppuna!

      Poista
    2. Ahh jess!! Voit kiittää sitä jo etukätee :Ddd

      Poista