sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Viimeviikonloppuna

Musta on nyt tullu varmaan kauhean jenkki, koska istun Starbucksissa koneen äärellä kirjottamassa tätä. Jotenkin tuntu, että on helpompi saada aikaseksi tää täällä kun kotona. Mulla kun ei ole kirjotuspöytää, joten yleensä kirjottelen sängyllä tai sohvalla ja se jotenkin saa mut klikkaamaan ton Netflixin auki. Huh. On tää mun elämä taas rankkaa.

Mulla oli tosi kivat synttärijuhlat viimeviikon perjantaina! Päivi ja Pihla DC:n nurkilta saapui tänne perjantaina iltapäivästä ja mentiin hengailemaan mallille hetkeksi (aka syötiin froyot) jotta mun hostperhe sai rauhassa pistää kemut pystyyn. Ne oli meksiko teemaset koska omaan nimen Pinja... Koska Pinja lausutaan tavallaan samalla tavalla kuin piñata... Eikä piña coladakaan kauhean kaukaa ole haettua, joten mexico party it is!! He olivat kuulemman päättäneet heti kun kuulivat miten Pinja lausutaan (yleensä oon Penga/Pinga yms.), että järjestävät mulle meksiko teemaset synttärit :D Ja mulle se oli täysin okei koska a. ruoka b. piña colada c. piñata. Me pelattiin myös Wii tanssipeliä, hakattiin piñataa (ja lapset söi kaikki karkit) ja juteltiin syvällisiä au pairiudesta. Partyissa oli mun hostperhe tietenkin, Stinen hostperhe ja toinen hostien kaveriperhe sekä mun kamut. Mulla oli ainakin tosi hauskaa ja voi juku kun oon onnekas tästä hostperheestä!! Ne järkkäs mulle kunnon kemut ja kaiken lisäksi sain synttärilahjaksi heiltä satasen Cancunin reissua varten! En todellakaan odottanut mitään erityistä lahjaa noiden juhlien lisäksi! Nyt on ehkä varaa tehdäkin jotain Cancunissa ;)

Peet oli täällä siis koko viikonlopun ja lauantai vietettiin downtownisssa ja oli jotenkin vaan tosi kivaa. Ja ilmakin oli niin ihana, että näki kyseisen paikan vähän paremmassa valossa. Ei sillä, että sitä mitenkään vihaisin mutta en nyt sanois että siellä on ihan hirveesti tekemistäkään. Ja kuvat näyttää aina paremmalta auringon valossa ;) Multa jäi kamera kotiin (kröhöm koska halusin jättää turreilut noille kahelle daa) mutta onneks Pihlalta sellanen löytyi! Eli kiitos Pihlalle; nyt multa vihdoin löytyy perus Baltimore turistikuvat! Jos joskus tänne eksyy Federall Hill on paikka jossa turreilut kannattaa suorittaa!





Nää kuvat oli siis Pihlalta!






2 kommenttia:

  1. Jeejee hyvä että mun turreilusta oli hyötyä;-) hahhah mietin hetken et mistä toi sun vika kuva oikeen on mut sit muistin et niinjoo mehän hengattiin sisustuskaupois ottamassa selfieita xd

    VastaaPoista