torstai 15. tammikuuta 2015

Not a teenager anymore

Eka päivä 20-vuotiaana taputeltu, so far so good. Mitään ihmeellistä ei tänään ollut, paitsi pari kaveria yllätti illalla ilmestymällä oven taakse kakun, pienen lahjan ja ilmapallojen kanssa. Sitä en kyllä osannut odottaa, joten oli ihan kiva. :)  Perjantaina sitten mun hostperhe järjestää mulle synttärijuhlat ja olen saanut myös kutsua kavereita. Whiiiii kivaa!!! Ja saan myös suomiseuraa nimittäin Päivi ja Pihla DC:n kulmilta tulee piristämään mun viikonloppua!! OOOH oi jes.


Mitään elämää mullistavampaa ei ole tapahtunut. Täällä on talvi ja on ollut kylmä. Isolla Koolla. Onneksi snow daytä ei ole ollut (kai?) vain kahen tunnin aamuviivästyksiä. Huh onneksi. 



Kirjastossa Henryn kanssa. Mulla tulee varmaan jotain vierotusoireita Starbucksista, koska valehtelematta käyn siellä melkein joka päivä. Mutku se on vaan niin helppo ja tossa matkan varrella!


Ainiin ja varattiin me Stinen kanssa tänään matka CANCUNIIN!! SPRING BREAKILLE!!! OMG!! Nyt on köyhä au pair tyytyväinen. Se oli myös vinkki; synttärilahjoitukset suomitilille niin köyhä au pair ei olisi enään niin kovin köyhä. Saa nähdä onnistuinko... Anyhow: HAPPY BIRTHDAY TO ME!

1 kommentti: