keskiviikko 6. elokuuta 2014

Don't wanna work, work, work I wanna make money while I sleep

Mulla on koko ajan ihan megasuper kiire. Enkä silti oo saanu mitään aikaseksi XD No okei olin lintsillä, Helsingissä syömässä (parikin kertaa) ja sightseenaamassa (Jennan espanjalainen vaihtokaveri on nyt suomessa), Kaivolla, mökillä ja no töissä (buu). OO oo ja viisumihaastattelussa! Ja ostin läppärin. Ja tää kaikki on tapahtunut viikon sisään, tietenkin. Miten voi aina olla, että kaikki kuukauden tapahtumat pakkautuu yhdelle viikolle??

Btw, 12 pävää, alle kaksi viikoa... Hei wow hä?!? En edelleenkään tajua mitä on tapahtumassa. Tää mun aivotoiminta ei selvästikkään ole kauhean nopeaa. Okei lähinnä oon ihan paniikissa, kun en tiedä mistä metsästän lisää tunteja vuorokauteen. Aivan todella huono idea olla töissä loppuun asti.

Viisumihaastis meni hyvin! Englantia puhuva täti vikalla luukulla kysyi vaan miksi olen lähdössä ja kerro lastenoitokokemuksestasi. Sitten hän totesi, että viisumi on hyväksytty ja se tulee postissa. Done! Itse haastattelu ei mua sinänsä jännittänyt, vaan olin tietenkin ihan varma ettei viisumia hyväksytä. Onneksi sentään tiesin missä ko. paikka on niin ei tarvinnu sitä panikoida. Nyt vaan kaikki paikat ristiin, että viisumi tulee ennen 18.8. Kind of pakko.

First things first; selfie.

 Kuten huomaatte olen syönyt erittäin terveellisesti salaattia, hehheh. Noi mansikkamargaritat lasketaan myös terveellisiksi, koska niissä on mansikkaa. 


Lintsipäiväksi valittiin tietenkin juuri se päivä, jolle luvattiin joku superukkonen. No onneksi sitä kesti vain hetken ja oli niin kivaa kun ei ollut jonoja melkein missään "huonon" sään takia. Muhaha

Siis lintsillä on ehkä maaailman söpöimmät ja ihanimmat vessat!!!!!!! Kuvan vessassa tunsin olevani Alice in Wonderland ja Nea tais hävetä taas silmät päästään kun hypin ja kiljuin haluavani samanlaisen vessan kotiin.



Tykkään Helsingistä niin kovin paljon. Erityisesti kesällä. Oi, kesähelsinkiä tulee ikävä.

4 kommenttia:

  1. Se viisumi tulee tyyliin kahdessa päivässä :) Mä ainakin sain sen ihan heti, eli ei ressiä :)

    VastaaPoista
  2. Hui ihan hullua et säki oot jo lähössä! :D ja joo se viisumi tuli oikeesti alle viikossa et no panic!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä!! Huh aika menee niin nopeesti... ja jeeee, hyvä jos viisumi tuli nopeesti! :)

      Poista