torstai 24. heinäkuuta 2014

LENTOTIEDOT

Jeejeejeejee! Kauan odotetut lentotiedot tuli eilen! Tiistaina saatiin lista kaikista lähtevistä ja meitä suomalaisia onkin yhteensä kuusi (kaksi tiesinkin jo etukäteen)! Aika iso porukka, sanon minä. Mutta se on vain hyvä asia :) Ollaan jo puhuttu tyttöjen kanssa ja on niiiiin kiva että on näinkin monta ihmistä joiden kanssa voi panikoida yhdessä!


Vähän tuli yllätyksenä noi lennot, nimittäin olin aika varma, että lennetään tyyliin pariisin tai lontoon kautta ja lento lähtisi tietenkin silloin aamulla. Mutta ei kyllä haittaa, mielenkiinnolla odotan reykjavikia! Okeiokei, siellä päässä on aiiika tiukka aikataulu mutta silti voin sanoa käyneeni islannissa! Hehhheh...  

Nyt tulee syvällisiä ajatuksia
Mulla on aika tosi sekaset fiilikset lähdöstä. Alle kuukaus enään, 28 päivää! Viime viikolla iski tosi kovaa, että ihan tosi oon oikeesti lähdössä. Eilen vielä enemmän, kun noi lentotiedot tuli. On vähän hassu fiilis. Tai hankala sanoa, kun en kuitenkaan ole ollut samanlaisessa tilanteessa aikaisemmin, niin en tiedä minkäläiset fiilikset "kuuluisi" olla. Sekalaiset varmaan, tai ainakin sellaiset mulla on. Oon onnellinen sitä, että pääsen tavallaan aloittamaan "uuden" elämän, aloittamaan puhtaalta pöydältä. En sinänsä halua pois suomesta, ei rakastan suomea. Valitettavasti uudet kokemukset, itsensä löytäminen ja kaikki muut kornit lausahdukset eivät toteudu jos jatkaa elämäänsä samaan malliin. Kyllä, tuun ikävöimään suomea ja kaikkea täällä, mutta olen valmis kuitenkin kokeilemaan jotain muuta :)

Mua ei pelota hostperheeseen meneminen. Sunnuntaina skypetettiin taas, ja edelleen oon sitä mieltä, että perhe on mulle just täydellinen. Eivät ole turhan pikkutarkkoja, mutta järkeviä ja ymmärtäväisiä. Perheeseen menemistä odotan oikeasti tosi paljon! Enemmänkin jännittää/pelottaa lähteminen. Ei sinne meneminen vaan täältä lähteminen. Tajuaako kukaan? Selvästi omaan loistavat selitystaidot XD

Nyt loppu syvälliset mietteet ja yritän keskittyä tuliaisten löytämiseen! Blaah, voisko 18.8 tulla jo nyt heti?!?


4 kommenttia:

  1. Vautsi, sulla on varmasti jännittävä vuosi edessä!) Itsekin vielä pari vuotta sitten pohdin mahdollista aupairuitta, joten kiva tutkia nyt, millaista elämää meidän ikäiset au pairit tulevat viettämään :) Olen käynyt pikavisiitillä Baltimoressa ja nopealla katsauksella se vaikutti onneksi tosi mukavalta mestalta!

    - Anna / Live to Love

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! Kiva, jos jaksat seurata meidän höpinöitä:) Ja toivotaan, että Baltimore lunastaa odotukset ;)

      Poista
  2. Sul on ihana blogi! En malta oottaa et alat postailemaan sun elämästä siellä hostperheessä:) toivottavasti kerkeät kirjottelemaan mahdollisimman usein! Ihanaa ja jännittävää vuotta !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos piristävästä kommentista! :) Itsekkin maltamattomana odotan postailua sieltä!! Ja veikkaan, että postaustahti tulee olemaan ainakani vähän tiheämpi jenkkien puolella kuin täällä :)

      Poista