sunnuntai 24. elokuuta 2014

"Kotona"

Täällä sitä nyt ollaan, kotona! Hah, tuntuu vielä vähän vieraalta sanoa tätä paikka kodiksi but I'm getting there... Tykkään kyllä ihan hirmuisesti tästä talosta, mun huoneesta, asuinalueesta ja tietenkin tästä perheestä. Nyt vielä kuitenkin ekaksi muutamat kuvat ja hehkutukset NYC:in vierailusta.












RAKASTIN NYCiä. Siis yksinkertaisesti vaan rakastin. Tai rakastan edelleen. En etukäteen oikein tiennyt miten suhtautuisin ko. kaupunkiin, koska hei haloo sitä ei pahemmin voi verrata mihinkään muuhun paikkaan. Mutta samantien tunsin oloni mukavaksi ja halusin hirveästi päästä tutkimaan mitä kaikkea siellä on! Olin varautunut siihen, että tuntisin oloni turvattomaksi yms muuta tyhmää mutta höpöhöpö. Aika siistiä, että mulla on mahdollisuus mennä New Yorkiin vaikka kuinka monta kertaa tän vuoden aikana. Aika tosi siistiä.

Laitan tähän samaan syssyyn vielä muutaman kuvan mun siististä huoneesta (purin tavarat vasta tänään, joten oon vielä vähän vaiheessa), mutta itse perheeseen saapumisesta ja ekoista päivistä kirjoitan ehkä huomenna.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti