lauantai 14. maaliskuuta 2015

I'M OFF TO CANCUN

Tää viikko on tavallaan ollut hirveän ihana koska kevät on saapunut!! Tais vissiin mun talviraivopostaus tehdä tehtävänsä. Tosiaan kevättakki otettu esille ja lämpötilat on ollut siinä +10 molemmin puolin. Parhaillaan tais olla +17 yhtenä päivä. Ahh ihanaa :) Parina päivä kyllä satoi mutta ei haittaa koska lumet on nyt poissa ;)





Muuten on ollut yks kiireisemmistä viikoista täällä. Muksuilla alkaa kevätharrastukset ja osa alkoi tällä viikolla. Myös mun suihku piti vihdoin korjata keskiviikkona ja odotin täällä kotona koko päivän korjaaja kun hän vihdoin (myöhässä) päätti ilmestyä paikalle totesi hän, että suihkun osa on vääränlainen. Eli elän ilman suihkua taas seuraavat pari viikkoa. Kiva. Eihän sille väärällä osalle voi mitään mutta asiakaspalvelu voisi olla parempaa. Olin vähän pissed off tän jälkeen. Viikon ohjelmaan kuului myös lasten vaatteiden siivous, ihan liikaa pyykkejä, ruokaostokset sekä hostmomin puolesta IKEAssa käynti. Ja ainiiin iltasin kun olin off yritin hoitaa matka-asioita ja pakata. Pakkaus on vielä vähän vaiheessa mutta muuten kaikki taitaa olla kondiksessa...? Tilattiin maanantaina pesoja mutta tänään menin pankkiin kysymään niitä mun pesoja. NO EI LÖYTYNYT. Se tilaus ei ollut (kai) mennyt läpi tai jotain joten nyt mulla ei ole niitä hemmetin pesoja. Stine kyllä sai omansa. Onneks kuitenkaan mun tililtä ei ollut lähtenyt rahaa, joten kaikki on siltä kannalta hyvin ja kuitenkin voin käyttää korttia Meksikossa. Siitäkin piti erikseen soittaa ja ilmoittaa käyttävänsä korttia ulkoimailla...




Eli toisaalta tää viikko on ollut semi kamala koska tehtävää on ollut enemmän kuin aikaa. Normaalisti olisin fine noiden ekstra hommien kanssa mutta ajoitus nyt ei mennyt ihan kohilleen. Oon ollut yksi iso stressipallo koko viikon mutta ALLE 20 TUNNIN PÄÄSTÄ MAKAAN AURINGON ALLA RANNALLA CANCUNISSA. Tää on myös mun eka loma kesäkuun jälkeen (off päiviä ei lasketa). Viikkoon mun ei tarvitse miettiä pyykkejä eikä tiskejä, mun ei tarvitse siivota eikä tarvitse olla vastuussa kenestäkään muusta kuin itsestäni. Reilun seitsemän tunnin päästä ollaan matkalla lentokentälle. MUN LOMA ALKO NYT.


PS. Meidän hotellihuoneessa netti on maksullinen ja ei oteta sitä varmaankaan koko ajaksi. Joten perhe& kamut älkää kuolko jos en heti vastaa.
PPS. Otan myös mun suomikännykän mukaan ja pidän sitä päällä. En tiedä miksi mun piti tää ilmottaa mutta yleensä se ei oo päällä, joten ihan tiedoksi vain XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti