lauantai 18. heinäkuuta 2015

Nyt alko LOMA

Mun kesäloma on alkanut!! Pieni onnentanssi tähän väliin! Ja maanantaina nään Jennan ja tiistaina Nean ööö IIIKKK. Eka kuitenkin pitäisi selvityä tästä viikonlopusta. Tavallaan oon pakottanut Stinen meille yöksi ennen kun tytöt tulee, koska oon todennut että meijän talo on aika pelottava. Vanha talo, kolme kerrosta (plus kellari) eikä ees Manny (meidän labradorinnoutaja) oo kotona. Meidän kissa on sentään pitämässä seuraa mutta sekin aina vaeltelee ulkona miten tykkää, joten ei siitä mitään hyötyä oo. Mutta anyways aattelin vaan tulla päivittelemään kun nyt sitä aikaa ja energiaa on. Aateltiin mennä tänään kattoomaan ihan upouusi Amy Schumerin elokuva Trainwreck! Ja huomenna ehkä tsekkaamaan amish kylää Pennsylvanian puolelle ja myös shoppailemaan siinä lähellä oleville outleteille. Tässä pari kuvaa mun viikosta olkaa hyvät!

 Henry oli vaan puoli päivää leirillä tällä viikolla, joten oltiin kolme tuntia kahdestaan ennenkuin isommat tuli kotiin. Vietettiin aikaa siis poolilla ja kirjastossa. 

Say no more.

Tää on niin jenkkiä... Näkeekö muka ikinä suomessa tälläsiä järjenjättiläisiä, jotka pysäköi ihan miten sattuu?

Oon oikeesti aika ruskee tää valo vaan vaalentaa mua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti