keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

Annapolis

Ihan näin aluksi kuvitelkaa, että postasin tämän viimeviikon keskiviikkona.... Ajankohtaisempi postaus loppuviikosta tulee asap!


Heipä hei kaiken karvaiset ystäväni! Mä tässä viettelen vapaata viikkoa koska host perheeni on viettämässä lasten spring breakkia Floridassa. Rahaa Cancunin jäljiltä mulla ei ihan kauheasti ollut, joten oon vaan nauttinut ajasta kotona eli nukkunut, pessyt pyykkiä, ostanut kaikkea "tarpeellista" ja syönyt melkein pelkästään noutoruokaa. Tällä kotona en tosiaan yksin ole vaan hostmomin veli tyttöystävänsä kanssa on myös täällä, joten mun ei tarvitse ottaa vastuuta koirista eikä oikeestaan mistään muustakaan. Nyt torstaina suuntaan (taas) DC:hin Päiville etten ihan kotihöperöksi tuu. Lauantaina suunnaksi otetaan Päivin ja Pihlan kanssa Annapolis ja International Ball, hosted by the United States Naval Academy eli tuttavallisemmin Navy Ball (eli tanssiaiset). Mut anyhow oon ihan sikke innoissani siitä ja tilasin mekon ja ostin korkkarit ja kaikki ja jeee pääsee kunnolla laittautumaan! Toivottavasti paaaaljon kuvia on tulossa viikonlopulta.

Koska mulla on vapaa viikko ja Stinella oli koko maanantai vapaa kanssa lähettiin käymään Marylandin pääkaupungissa Annapoliksessa. Ei oltu siellä käyty vielä kertaakaan ja se on tossa vajaan (riippu ruuhkista) tunnin matkan päässä. Yllättäen mä olin ratin takana ottaen ilon irti vapaasta auton käytöstä. Mullahan ei siis ole omaa autoa ja nyt on ollut niin kovin ihanaa kun ei oo tarvinnut varmistella että tartteeko kukaan autoa että jos voisin käyttää. Joten me huristeltiin ihanassa auringon paisteessa niin söpöön Annapolikseen. Syötiin lounasta ja pyörittiin siinä keskustassa. Mä en kestä se on vaan niin söpö! Ilmakin oli niin loistava (toppi päällä pärjäs oikein hyvin) että mä olin kuin yks iso naantalin aurinko. Kummasti se aurinko vaan piristää!











PS. Anonyymi, joka kysyit Cancunista, vastasin sulle vihdoin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti