torstai 12. kesäkuuta 2014

Hei.

Kuinka aikaansaamaton yksi ihminen voi olla? Mäpäs kerron. Hyvin saamaton, ja kaiken huipuksi myös laiska. Terveisin "en ole tehnyt mitään mitä pitäisi tehdä". Viikko on kulunut final matchista ja jos ette ole ymmärtänyt vielä niin en ole tehnyt lähdön mahdollistamiseksi mitään. Tosin kyllä odottelen postiin jotain papereita, kai? Olen hiukan pihalla. Ohjeita on tullut joka tuutista ja hämmentynyt blondi tässä tyhmänä hei. Voisin huomenna ihan ajalla hoitaa selvitellä asioita. Joo, huomenna on asioiden selvittämis päivä. Huomenna on siis hyvä päivä.

(Tähän väliin tulis kuva, mutta mulla nyt ei ihan oikeasti ole kuvia...)

Tajusin äsken, etten ole kai vielä oikein tajunnut, että lähden. En ole laksenut päiviä, en ole miettinyt tuliaisia, enkä varsinkaan hoitanut niitä pakollisia asioita. Läksiäisistä mulla on sentään selvä visio: megaluokan bileet. Sellaset vaatimattomat project x-kemut. Kyllä, asiat tärkeysjärjestykseen. No ehkä se todellisuus iskee jossain vaiheessa? Haluan vain elää täysillä tämän kesän, enkä välitä mistään muusta. Olen jopa ristinyt tämän kesän YOLO-kesäksi.  Joojoo, naurakaa vain, mutta eikö you only live once ole aika hyvä sanonta? Niimpä. Ja sitä paitsi olen päättänyt, etten välitä vaikka välillä olisinkin vähän nolo. Ja voin sanoa, että edellämainitut ovat aika isoja sanoja meikäläisen suusta. Hehe, olen aika onnelinen nyt. Vaikka tekemättömiä asioita on miljoonasata, olen silti aika onnellinen :)

Nyt on nälkä, pakko syödä.

Okei, tää vähän nauratti...

5 kommenttia:

  1. Moikka, ja ihanaa kun löysin sun blogis näin ihanan ajoissa sun vuottas! Ihanaa päästä lukemaan kaikista jännittelyistä ja tottakai sun aupair vuodesta:) Jään lukemaan oikein innolla!

    Terveisin au pair vuodesta haaveileva! :) (tänään juuri ilmottauduin syksyn infoon, kun tarkoitus olisi ensi kesänä lähteä kans aupairiksi!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana! Mahtavaa jos jotain kiinnostaa ja vielä upeempaa jos mun blogista on apua sulle :) Ja hei tsemppiä, toivottavasti sun haaveet käy toteen! ;)

      Poista
  2. Heiiii, mäki oon lähössä auppariks heinäkuun lopulla. Luin vast nyt sun ekan postauksen mut selaan koht kaikki läpi. Ajattelen täysin samoin, nyt on YOLO kesä ja no regrets ;) Melkee kaikki mitä kirjotit ois voinu olla suoraan mun suusta :D Mut hei paljon onnee ku löysit perheen! Awesome!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi miten kivaa!! Ihanaa kun näitä lähtevien auppareiden blogeja löytyy, saa vähän vertaistukea ;) hahahhah ja mahtavaa että mulla on ainakin yksi sielunsisko näiden mun höpöjuttujen kanssa! XD

      Poista
    2. Nimemaan ja jep, todellakin! :DD

      Poista