torstai 3. maaliskuuta 2016

I'm leaving home to go home

Tässä sitä nyt ollaan. Lentokentällä odottamassa lentoa JFKlle josta suuntaan sitten Finnairilla Helsinkiin. Hyvästit on sanottu kaikille, ja kaikelle. Oli hassua huomata että meidän koira Manny tiesi että jotain oli tapahtumassa. Kun sanoin vikat heipat sille niin hän vaan makasi ja tuijotti isoilla silmillään. Se tiesi <3 Muksuille sanoin heipat aamulla ennen kouluun menemistä. Huh! Mitä tähän ees voi sanoa? On ollut ainakin rankka aamu. Tai viimeset pari päivää oikeestaan. Mutta oon ollut ihmeellisen ok, vähän sellasessa zen tilassa. On tosi surullinen olo lähteä mutta se tulee nyt tapahtumaan enkä sitä voi mitenkään muuttaa, joten I'm trying to make best of it! Joten kiitos kaikki te, jotka ootte seurailleet mun au pair seikkailuja. Kiitos <3 Mä haluan vielä postailla mun matkustelusta ja kotiutumisesta, joten en mä tästä vielä oo minnekkään lähdössä. Stay tuned! ;)


1 kommentti:

  1. siis MULLAkin meinas nousta kyyneleet silmiin!! yks etappi elämässä päättyy, mutta
    monen monta ovea avautuu samalla ja lisää elämyksiä ja kokemuksia odottaa nurkan takana! ja muistoja kukaan ei voi viedä sulta, ja ainahan sitä voi mennä takasin käymään :) tervetuloa kotiin ihana! täällä ollaan ihan täpinöissä...!!!! turvallista lentoa ❤️

    VastaaPoista